Не забравяй да се впишеш, за да видиш всички теми!
Не забравяй да се впишеш, за да видиш всички теми!
Форумът е в процес на съживяване! Четете съобщенията за ъпдейти. Там има линк и към дискорд. И да, това съобщение е написано през Септември 2020.

Go down
Проф. Силвър
Проф. Силвър

Администратор
Posts : 1954
Join date : 21.04.2009
Age : 29
Location : Варна

Идеи и Предложения Empty Идеи и Предложения

19/8/2011, 18:42
Сега, повече от всякога, имаме нужда от предложения и идеи! Какво искате да видите? Какво ви е липсвало преди? Какво е било тромаво и е добре да не се връща?

Отново напомням, тук действа диктатура, но много години минаха и интересите ни е нормално да са се сменили от преди. Искам да подкарам нещата към по-свободна тематика откъм това какви видове е възможно да има, за предисторията и как се стига до там имам идея.  Но за всичко след това...

Нещо по-фантастично? По-старовремско? По-модерно? Мен сърцето ме влече към война която връща всичко в средновековието, и от която се избълват един куп странни животни, флора и нови видове, което позволява да се добави абсолютно каквото ни скимне. Така че пишете идеи, вдъхновения от разни книги или филми... Ще си направим миш-маш :3

Освен това, да вървим ли със стандартната концепция за училище, или имате идея за друго? Отново, коментар долу.

Благодарим, аз и трите калинки в главата ми.
[hideedit]


Последната промяна е направена от Проф. Силвър на 28/9/2020, 01:40; мнението е било променяно общо 2 пъти

_________________

If everything that's new is a lie
It's that same damn morning
And the same damn sky
Проф. Силвър
Проф. Силвър

Администратор
Posts : 1954
Join date : 21.04.2009
Age : 29
Location : Варна

Идеи и Предложения Empty Re: Идеи и Предложения

28/9/2020, 01:36
Тъй. Отне ми време да се сетя всички пароли и адреси, но намерих стар проект, който така и не стартира правилно през 2012, защото тогава някъде спрях да влизам във всичко. Мисля, предполагам, че ще свърши работа като база. Пускам го като спойлери по-долу, защото саа доста теми. Изградено е тромаво, защото бяха наченки и не съм се връщала да го редактирам, но мисля че става за начало, плюс това позволява да се измислят каквито ви сърце иска допълнителни видове герои и способности, стига да се разпределят в йерархията след това. Може да се добавят и още касти, да се разместят позициите им и т.н. Идеята ми тук беше като цяло да не е базирано само на типичното училище, но да има опция и да се изпълняват само рп задачи, които да развиват героите, както и след това да продължат да живеят уж стандартен живот, но да се разбутва всичко с масови рп-та и да има значение кой какво е правил през спокойните времена.

Предистория
Spoiler:
Година 2023.
Третата Световна Война започва. Постепенно всички държави се разделят в два лагера. Едните заплашват с атомно оръжие. Другите отвръщат със същото. Началото на края.

Година 2059
Войната е към края си. Жертвите вече са милиони. Европа се обединява тайно срещу двата лагера.
Атомните бомби падат в Южна Америка като предупреждение. Континентът става напълно необитаем, радиацията обгръща цяла Северна Америка. Оцелелите са силно облъчени с радиация. Минути след това ръководството на врага е свалено от европейски части, изпратени за да предотвратят намесата на атомни оръжия.

Година 2060
Северна Америка е под карантина. Гласува се южна да се използва за бунище. Предложението е прието.
Япония е залята от океана при мащабно земетресение по цялата дължина на острова, а после и верига цунами, още по средата на войната. Оцелялото население е изселено в Русия.
Австралия е пустиня. Няма живот.
Африка се превръща в най-голямата казарма, позната на човечеството. Южните части са гъста джунгла, в която трудно се намира път. Климатът на северните е променен. Няма пустиня, но все още температурите са високи. Там се обучава и помещава армията на Света.
Европа се провъзгласява за Велика сила.

Година 2145
През годините природата е в различен стадий на развитие или запад в различните зони. Сградите от миналото се разпадат. Повечето са изгнили, между тях растат мутирали растения. Новите строежи обикновено са скромни, дървени или дори сламени постройки в по-малките райони или общества, за разлика от сградите в големите области, които са от камък или глина, дори от тухли. Смята се за престиж да имаш такъв дом.
Животинските видове не изчезват, а се обогатяват с мутирали, доразвити, еволюирали, което е било необходимост при новите условия на живот.
Електричество и мобилни технологии няма, не могат да се възстановят заради смущения след атомните взривове. Техника липсва поради загубени познания за създаването й. Хората се връщат няколко стъпки назад, но въпреки това се създават сложни механизми, благодарение на които се правят оръжия, алармени системи, позволява се контрола на отваряне и затваряне на врати в затворите и т.н.
Европа налага НОВ СВЕТОВЕН РЕД, за доброто на всички.

Година 2301. Настоящето. Нов световен ред от 156 години.
Не съществуват държави, раси и националости. Съществува Светът. Включва предишните Европа и Азия и се обединяват в Евразия. Континентът се разделя на Сектори, като те постепенно се обединяват във все по-големи. Във всеки случай е ясно, че колкото по-малък е номерът на сектора, толкова по-важен и малък като размери е той (съответно и толкова по-високи са самочувствието и статуса в обществото на обитателите им). Сектор "0" е остров, преди познат като Великобритания. На него се намират всички най-важни административни сгради, там живеят всички управляващи, както и други служители на високи постове. Незаселените места са обрасли с растителност.
Северна Америка вече е прекръстена на Северен Континент. Вече не е под карантина, но като по неписан закон там живеят само мутанти.
Няма езици - всички говорят на един сборен такъв, напомнящ на далечния английски.
Живее се в диктатура, но повечето хора смятат, че това е за тяхно добро. Други обаче, наричащи себе си Опозицията, се бунтуват. Организацията е тайна, членовете й са подложени на гонения и при доказване на участие, опозиционерите се хвърлят в затвор до живот без съд.

Светът
Spoiler:
Съвременният свят е не особено красива смесица между бъдеще и минало.

Секторите играят ролята на голям мегаполис, обединяващ градове, в които е запазена архитектура и така наречените общности, които представляват нещо като села или племена. Обитават ги съответно граждани и под-гражданите, като на под-гражданите се гледа малко или много с надменност, макар и незаслужена.

В общностите се живее по-близо до природата, в сламени или дървени къщи, палатки, пещери и т.н. Там няма магазини и подобни, земята се обработва за прехрана, а останолото се купува от най-близкия град.

В градовете има големи жилищни сгради, като е най-престижно да живееш в каменна или тухлена такава. Всички апартаменти са почти еднакви - обикновено дву или тристайни, по четири-пет на етаж. Сградите се строят високи и побират стотици души. Улиците са тесни, защото няма автомобили. По тях се минава с модифицирани велосипеди, или ездитни животни - впрегнати или оседлани. Има и вариант на автобуса, който побира около трийсет души и представлява голяма метална каляска с много пейки, която се движи с впрегнати мокове.

Градовете се ръководят директно от Отговорник, който се отчита и изпълнява заповеди на Съвета.
Общностите си имат ръководител, избиран от тях самите, който се отчита на най-близкия до общността Отговорник.

Почти никой не се занимава с изучаването на новопоявилите се растения и животни, така че не всички видове са описани. Ясно е на всички, че растителността е избуяла твърде много за такава, за която никой не се грижи. Поглъща бавно всичко, ако не бива разчиствана често. Има много и хищни растения, които се хранят не само с буболечки, но и с малки бозайници, стига да се излъжат и да паднат в капана им.

Книгите са на изчезване. Малко хора имат достъп до тях, още по-малко могат да четат и пишат. Намират се само в библиотеки, повечето са стари и се разпадат при допир. Достъпът до тях е неограничен само за историци и други учени, ментори и всеки по-високо от тях в йерархията, въпреки че не всички от тях се възползват от тази привилегия.
Единственото място, на което се допуска свободен достъп до книги, е библиотеката в Тренировъчния център, но общоизползваният сектор е пълен с главно скучни, одобрени от Съвета четива, свързани с политика, биографии, идеологии и анти-човешки книги. Интересните, тези от по-стари времена, се съхраняват в заключен отдел, който библиотекарят - добре образован мутант който може да вижда през стени, отключва само за ментори и директори.

Както винаги парите са важна част от Света. Банкнотите са в миналото, както и различните парични единици. Монетите се секат без лик от двете страни, само с по една буква от едната - Е, Д или С (единици, десетици и стотици). Всички са от един и същ метал - бронз. Съществуват и хилядни (със знак Х), но много малко хора изобщо са ги виждали. Те се секат от злато и са по-малки като размер от единиците, но са най-ценни.
Смята се, че е невъзможно да се фалшифицират монетите, тъй като в тях винаги се втъкава и малко магия - знак, който проблясва при преминаване на парите от една ръка в друга. Той излъчва леки вибрации, които хората не усещат, но поради привикването им с тях веднага усещат разликата у фалшивите пари.
Наказанието за опит за фалшификация е доживотен затвор.
Парите на Света се съхраняват в една-единствена банка, намираща се в Сектор 0. При желание на някого да използва вложенията си трябва да подаде заявка в клона й в собствения си сектор и да изчака два дена до седмица за да бъдат доставени.
Въпреки съществуващата валута, често дори в големите градове хората прибягват до разплащане чрез бартер - разменят различни стоки в зависимост от това на кого какво му трябва.

Йерархия
Spoiler:
Човеците не участват в йерархията.

1. Колкото по-близо е номерът на сектора до 0 или буквата на района до А, толкова по-високо стои жителят им.


2. Според обитанието в конкретния сектор или район:

Ръководител
Лидер
Армия
Ментор
Охрана
Гражданин - с работа
Гражданин - безработен
Под-гражданин (познат преди като селянин, смята се за голяма обида някой да бъде наречен под-гражданин, дори наистина да е такъв)


3. По видове:

Вещер/вещица
Мутант
Вампир/върколак
Човек

До преди няколко години откритите из Евразия човеци са били осъждани на трансформация във вампир или върколак. Не всички са оцелявали, а оцелелите нямат никакви способности и се използват почти като роби.
Вече единствената присъда за заловен човек е смърт.

Родените вампири и върколаци се смятат за най-низши като вид, разбира се над човеците, и често биват използвани като слуги или пазачи, или работят на други по-ниски постове. Живеят в по-малки къщи, рядко имат достъп до много от привилегиите. С тях, особено вещерите, се държат студено и господарски, като с роби.
Ако вампир или върколак е станал такъв чрез трансформация и е запазил някакви сили, има шанс за по-добър живот, макар и не равен на този преди трансформацията.

Мутантите и вещерите се недолюбват от край време, като и двата вида смятат, че имат превъзходство. Докато мутантите държат на това заради разнообразието си от способности, вещерите смятат чистотата на вида си за предимство - все пак мутантите са произлезли директно от хората, докато вещерите са съвсем нов вид. [/hide]

Правилник на Тренировъчния център

[hide]1. Строго забранено е:
- присъствието на човеци
- да се разпространяват материали в подкрепа на Опозицията
- да се напускат границите на Центъра по време на учебна година и границите на Сектор 13 преди завършване на третата година

2. Забранено е:
- да се злослови срещу Ръководството на Света, Секторите или Центъра;
- опониране на Ментор или по-вишестоящ - думата им е закон и винаги е съобразена с правилата на Света и с това кое е най-добро за обучаващите
- нарушаването на пряка заповед от Ментор или по-вишестоящ
- сбивания и разправии
- повреждането или унищожаването на училищна собственост
- използване на сили извън часовете през първата и втората година на обучение
- присъствието на хора от противоположния според крилото пол в общежитията
- присъствието на обучаващи се в крилото на преподавателите в общежитията
- напускане на сградата на общежитието след десет часа вечерта, освен с придружител Ментор или по-вишестоящ

3. Всички записани ученици са длъжни:
- да носят униформите си по приличен начин
- да посещават часовете си
- да изпълняват дадените им задачи в часовете
- да спазват установената йерархия
- да се явяват на закуска, обяд и вечеря в уречените часове - седем, дванайсет и половина и шест.

Нарушаването на тези правила ще се следи от менторите на конкретните видове. Всеки ментор ще наказва нарушителите от вида си както сметне за добре.
Наказанията са само във вид на роулплей.

Модел на играта
Spoiler:
След като героят ви е бил одобрен започвате играта от Тренировъчния център (освен за човеци, за тях в следващия пост).

Всеки навършил 15 бива изпращан там. Не може да се скрие, защото всяко родено дете го има в регистър и всяка година войници обикалят по секторите и събират навършилите необходимата възраст. Ако детето навършва необходимите години по средата на учебната година, въпреки всичко бива изпращано в центъра, където живее докато не започне следващата година (или, ако реши, може да навакса пропуснатото и да завърши с връстниците си).

Пристигате в Сектор 13, където се намира Тренировъчния център, посредством карети, които се движат сред джунгли от растения и порутени, стари сгради, като от повечето от тях е останало само метално скеле. Пристигналите се качват на друга карета - такава, която принадлежи на Тренировъчния център и има повече места, и потеглят към портите на центъра (възможно е да са и сами, зависи кога са заведени там).

При пристигането ви посреща пазач и някой си Албърт - вампир от персонала, който носи багажа ви. Водят ви в директорския кабинет, където получавате униформа, ключ за стая в Общежитието и учебна програма. В самия кабинет следва да бъдете записани и да ви се създаде досие - задават ви се въпроси за вида ви, родното ви място, семейството ви и способностите ви.
- Реално ще трябва да отскочите до темата за записване в Директорския кабинет, за да се запишете за учебна година, тъй като: 1) не ви задължаваме да се записвате всяка учебна година; 2) има избирателни предмети, които не може да ви се натресат ей така.
- Униформите представляват сиви дрехи - панталон за мъжете, пола за жените, бяла риза и сако (и двете с герба на света) с червени линии по ръкавите, маншетите и ръбовете на полата/панталона, както и палта в същия цвят за зимата.

Още от самото начало можете да пишете навсякъде в Тренировъчния център - дори на местата, които ви е забранено да посещавате. Само че там е възможно Ментор да ви залови и накаже чрез роулплей.
Ако все още си нямате другарче, а искате да разпишете някъде, съветвам ви да започнете с описание на самото си пристигане, посещението при директора, разопаковане на багажа в стаята в общежитието и т.н.


Обучаващи се могат да излизат извън центъра, но имат две ограничения:
- имат вечерен час, който трябва да се спазва, в противен случай биват наказвани;
- не могат да напускат Сектор 13, като границите му са строго охранявани;
За нарушаването им ще бъдат наказвани героите ви, не вие.

Обучението протича в три курса, като трети курс се състои само от практически задачи.
След завършване на трети курс героите ви са свободни да напуснат Сектор 13.

Вече пълнолетни, трябва да изберете къде да живеете и да си създадете дом.
Ако решите да се върнете у дома - в сектора, от който сте писали, че сте, ще можете да си създадете такъв без да плащате и да живеете със семейството си.
Ако решите да се преместите на друго място и да живеете самостоятелно, то ще трябва да наемете квартира. При завършването ви ще получите определена сума, която ще ви стигне за известно време. Ако докато я свършите не си намерите работа, то ще останете на улицата.

Професии могат да се намерят във всеки от Секторите, като не всяка професия съществува във всички. Избирате я от списък, като трябва да отговаряте на условията за работата, и преминавате през кратко обучение за нея, което се състои в изпълняване на пет рп задачи сами или с друг герой.
След това сте свободни да упражнявате професията в Сектора, в който сте били обучени за нея. Ще трябва да откривате задачите си из темите и да ги изпълнявате, за да получавате пари. Ще се появява по една задача месечно в различна тема, обикновено е лесна и за изпълнението й е достатъчен един пост. При желание може да поискате по-сложна и заплетена задача, при изпълнението на която ще получавате бонус към заплатата си (в смисъл, че ще ви трябват повече постове за изпълнението й).

Освен професионално, можете да се издигате и в йерархията. Това вече зависи от положението и вида ви, тъй като не всички могат да изкачват тази стълбичка.

Всеки ще има право да участва в масови роулплей събития, които ще се организират поне веднъж годишно и от тях ще зависи развитието на Света.

Човеците имат различна съдба. Те са гонени, тъй като са основни членове на Опозицията, затова трябва да се укриват. Реално не всички са длъжни да участват в организацията, но времето е показало, че в крайна сметка повечето се присъединяват поради липсата на алтернатива.

Човеците обитават бившата Южна Америка. Живеят в много лоши условия, тъй като това е бунището на Света, но все пак гледат да се справят, строят домове и като такива ги виждат само те - случаен минувач би ги приел за част от пейзажа.

Ако сте решили да сте човек, то ще трябва да започнете именно на Бунището. Възрастта отново е 15, но този път тренировките се извършват в първобитни условия. Ще получавате задачи на лично съобщение, а когато станете повече на брой - в специално създадена за това тема. Изпълнявайки ги ще се приближавате към края на обучението си.
Счита се, че при човеците има избрани такива, които са се наели със задачата да обучават младите за да могат да бъдат полезни по-нататък, наричат се Учители. Тяхното обучение е тясно свързано с това как се оцелява и как да се сражават с останалите видове.

След като обучението завърши хората имат право на избор - да се присъединят към Опозицията, като там ще получават мисии и задачи, или да живеят мирно и спокойно на Бунището и да създадат семейство. На това не се гледа като предателство, тъй като хората са изчезващ вид, който трябва да бъде запазен.

Управление
Spoiler:
Управлението на Света се състои от така наречения Велик Кръг, в който влизаат Ръководител и Лидери. Ръководителят се избира от лидерите на Кръга след като предишният е умрял или свален от власт при други обстоятелства (за момента не се е случвало). Лидерите се избират по същия начин - при загуба на един член, останалите гласуват за това кой да го замести. Членове се сменят при смърт или пълно единодушие на всички срещу един, като гласът на Ръководителя се брои за два.
Освен тях има и Съветници, които се избират от населението с избори на всеки пет години. Въпросното население вярва, че Съвета ги подкрепя пред Кръга, че предава предложенията им за гласуване и мисли за проблемите им. Реално почти е така, просто без значение какво гласува Съвета, последната дума винаги е на Кръга.

Име: Елеонор Кардис - Титаний
Възраст: 64, превърната на 39 години
Позиция: Световен Лидер
Описание: Вампир, бивш мутант. Строга, непоказваща емоции жена, която държи на законите и ги спазва сляпо, без да си позволява обстоятелствата да диктуват каквито и да е промени в присъдите. Наричат я Титаний заради непоклатимостта й. Вярва в това, че именно правилата правят едно общество пълноценно и ги приема почти като религия. Ниска, изглежда по-стара от реалната си възраст, с прошарена черна коса връзвана на кок. Вечно носи сиви костюми и равни обувки.

Име: Димитрий Креол
Възраст: 45 години
Позиция: Лидер в Кръга
Описание: Мутант, става невидим. Стеснителен, притеснителен и лесен за манипулиране. Почти няма собствено мнение. Нисък, закръглен, тъмнокос, оплешивяващ. Кафяви очи.

Име: Татяна Оченко
Възраст: 34 години
Позиция: Лидер в Кръга
Описание: Вещица, черна магия. Най-младия член на Кръга, има слухове, че получава мястото със заплаха. Вечно се усмихва фалшиво и студено, обикновено противоречи на останалите. Живее за да създава конфликти.

Име: Калиф Хасс
Възраст: 54
Позиция: Лидер в Кръга
Описание: Мутант, минава през стени. Борбен, избухва лесно, но когато най-сетне започне да осмисля чутото е готов да промени гледната си точка ако наистина види причина за това. Често се кара с Татяна. Най-възрастен, с бяла коса. Личи си атлетично минало, но вече е отпуснат.

Име: Джером Кардис
Възраст: 37
Позиция: Лидер в Кръга
Описание: Върколак, бивш вещер. Строен и добре сложен, с дълга бяла коса, която се спуска по раменете му и късо подстригана брада. Сдържан е и изказва мнение само когато го питат, а през останалото време внимателно слуша и запомня всичко. Не прекъсва никого и мрази да го прекъсват. Смята, че всичко е въпрос на етикет.

Име: Наюми Ито
Възраст: 47
Позиция: Лидер в Кръга
Описание: Вампир, бивш мутант. Зла жена, която се интересува само от себе си и от собствените си интереси. Почти няма страх от останалите от кръга, може би само от Ръководителя. Всичките й решения се диктуват от това каква полза би могла да извлече от промяната или запазването на дадено положение. Ниска, но жилава, с черна коса с едва няколко бели кичура, винаги ходи с костюми.


Същества
Spoiler:
Класификация


Човеци
Смятат се за изчезнал вид. Нямат никакви специални умения или способности, освен инат, упоритост и силна воля. Тези им качества водят до бунтарство и противопоставяне на установения ред. Поради такива странични ефекти биват умишлено преследвани и изтребвани. Малцина са оцелели, укривайки се.
Живеят до около 100-120 години, като в края на живота си са твърде слаби. Наследството им обаче е най-силно и при смесването им с друг вид чертите им надделяват над тези на останалите без да пречат на силите на другия вид.

Мутанти
Мутантите са потомци на хора, живели на Северния Континент по време на атомните бомбардировки. Повечето са родени и все още живеят там. На вид повечето, поне физически, все още имат човешки черти, макар някои да са силно деформирани. Имат специални умения, които включват различни видове трансформации или контрол над материали, хора или природата. Обикновено са силни и се използват най-вече в армията. Интелектуалността им се подценява, тъй като често се оказва, че имат повече сила и по-малко ум.
Живеят до около двеста години.

Вещери/вещици
Важно е да се отбележи, че това не са човеци, развили специални сили. Това е съвсем нов вид, който е създаден чрез експерименти с различни токсични вещества. В един момент експериментите излизат извън контрол и те се отделят като отделен вид. Прилични са на хора, но имат някои разлики с тях. Всички са високи и стройни, с бледа, нежна кожа. Жените често са луничави. Налага им се да се крият и пазят от слънцето, тъй като кожата им лесно се наранява. Косите им са руси, почти бели. Очите им винаги са сини. Устните им са тънки и безцветни, имат съвсем къси мигли и почти нямат вежди. Имат тънки и дълги пръсти на ръцете. Прието е да носят светли, бели или бежови дрехи - дълги рокли или панталони, ризи, мантии с качулки и палта. Това обаче се среща по-често при вещерите, които са родени в затворени общества и са възпитани по такъв начин.
Обикновено се размножават помежду си, в противен случай детето може да има черти и от друг вид, като по-тъмна коса например, но не е сигурно дали и как ще развие магическите си способности - може изобщо да не се появят или да се усилят. Такова съчетание обаче се счита сред тях за езическо и вещер или вещица, които извършат подобен грях, обикновено биват отлъчвани от останалите.
Вещиците и вещерите се имат много умения, но обикновено се развиват само в едно направление когато открият кое от уменията им се проявява най-силно.
Направленията са:
- бяла магия - лечение; природни магии с елемент земя, въздух, вода
- черна магия - магии за мъчения и смърт; природни магии с елемент огън, земя, въздух;
- сива магия - гадателство, предсказания и пророчества; телепатия; телекинеза.
Живеят до около 300-350 години.

Вампир/върколак
Не е известен първоизточникът на този вид. Смята се, че са резултат от вирус, който с течение на времето се е разпространил сред хората и е мутирал бързо.
В зъбите им има отрова, като на змия, която влияе на всички хора различно. Обикновено водят до силни болки, треска, халюцинации. След преболедуване човек се възстановява напълно. Ако организмът му е слаб обаче може и да умре от шока, затова по-често се срещат върколаци и вампири, които са родени такива. За да се превърне някой във вампир или върколак трябва да бъде почти мъртъв, тогава отровата променя организма.
След трансформацията способностите на индивида се променят. Ако е бил вещер, то започва да владее само магии за лечение. Ако е бил мутант, то губи половината от силата си. Единствената черта във външния вид която се променя са очите - стават червени.
Хранят се с кръв, но само от живи източници - ако пият от умрели се разболяват и трудно оздравяват напълно, стават слаби и неориентирани, някои дори полудяват. Пряката, ярка слънчева светлина им вреди и лесно изгаря кожата им. Повечето имат достъп до мехлеми, с които се мажат за да се предпазят, но въпреки това има такива, които не могат да си го позволят и по лицата им могат да се видят множество белези от изгаряния. Обикновено се стараят когато са навън да са покрити с нещо.
Вампирите и върколаците могат да имат деца, но само със смесена кръв - децата на два вампира или на два върколака се раждат мъртви. Поради тази причина враждата между видовете е забравена. Роденото дете е или вампир или върколак и когато стане на около 20 започва да остарява бавно, също като създаден чрез ухапване.
Тези, които са вампири или върколаци по рождение, нямат никакви сили.
За върколаците и вампирите са характерни бърза скорост, сила, добро обоняние, развити инстинкти и рефлекси. Въпреки физическите си предимства обаче те нямат никакви други умения, поради което с времето се превръщат в почти роби на останалите видове. Често се използват за лична охрана и пазачи, но по-слабите от тях страдат повече. Въпреки това се обучават като останалите и е възможно, на теория, някой по-начетен да успее да заобиколи йерархията на видовете.
Вампирите и върколаците живеят по около 300-400 години, като за това време бавно остаряват и на външен вид. Могат да бъдат убити само със сериозна рана в сърцето или обезглавяване, всички други рани заздравяват (не и ако част от тялото е отделена от него).


Фауна

Дракони
Смята се, че драконите са еволюирали от някакъв вид влечуго. Не се изключва и версията, че след като са били унищожени през средновековието, яйцата на няколко семейства са се запазили в състояние на летаргия и са се излюпили заради променените климатични условия след войната.
Драконите са гигантски влечугоподобни създания с прилеповидни, ципести крила. Имат твърди люспи като от метал, които ги защитават. Биват няколко вида в различни цветове и външен вид, не всички са класифицирани. Обитават високите части на планините, живеят в пещери. Познати са един или два вида подводни дракони, които живеят в подводни пещери в океаните и излизат на повърхността или летят само по време на размножителния период. Мъжките са по-лъскави, с по-големи крила, по-силни.
Драконите са моногамни и имат един партньор до края на живота си.
Яйцата на драконите се мътят за около хиляда до две хиляди години, като майката трябва всеки ден да топли яйцето. През това време драконите са силно раздразнителни и ги защитават яростно, нападайки всеки, който навлезе в територията им.
Разбират се на някакво енергийно или духовно ниво с вещерите, не са толкова агресивни към тях.

Грифон
Грифонът има тяло на лъв и глава и криле на орел. По-голям е от лъвовете, които са ни познати, по-силен и пъргав е. Не може да лети на дълги разстояния, обикновено обикаля само из територията си когато търси храна. Живее в пещери в скали. Грифонът лесно научава реплики, почти като папагал, и с времето може и да се научи да разбира човешка реч. Хищно животно, което не напада мутанти.

Харпия
Харпията е летящо създание, което прилича на жена отдалеч, но отблизо става ясно, че това е пълна заблуда. Ходи изправена, леко прегърбена, има човешки ръст. Ръцете й са заменени с крила, а краката й - с птичи такива. Има богато оперение в ярки цветове, а останалата част от фигурата й напомня женска. Лицето им е със силно изкривени очи, имат малки остри зъби, но иначе напомня човешко. Не издават никакви специфични звуци освен когато нападат - тогава надават пронизителен вой.
Хапията се размножава като снася яйца, излюпват се до няколко месеца. Няма мъжки индивиди.

Хидра
Хидрата живее в блатни региони, в застояли води. Храни се с гнила растителност. Има голямо туловище, ленива е. Обича да се излежава във вода, движи се бавно. Оцелява, защото месото й е жилаво и с вкус на гнил картоф. Хищниците не я закачат, в това число и хората. Наречена е хидра заради двете глави, които се провесват от високи вратове. Смята се, че се е развила по такъв начин за да може с едната да наблюдава наоколо, докато с другата яде.

Астер - едро сиво чифтокопитно с прародител коня, което се храни с месо и може да препуска с дни като спира единствено за вода на всеки четири, до пет дена;

Вотрил - голяма ездитна птица с отличаващи се розови и сини пера;

Гонт - наследникът на маймуноподобните, гонтът представлява късокосместо, кльощаво, хищно същество, което живее по дърветата; има дълга опашка и силни крайници, въпреки хилавия им вид;

Диртен - подводен звяр с размерите на кит и кръвожадността на бяла акула;

Ектер - произлиза от зайците и е по-често срещан от тях, движи се по-бързо, поради което оцелява по-лесно; с бяла козина е, храни се с растителност;

Мок - прилично на кафяв вълк същество с огромна паст, два реда зъби и силен рев;

Освен това могат да се срещнат мутирали скорпиони с големина почти колкото човек; хищни катерици; малки космати същества, прилични на топки козина, които мъркат силно и се хранят с въглероден диоксид от въздуха; розови летящи риби, които прекарват до около ден над повърхността на водата само за да се радват на слънцето; и т.н.

Животни като лъвове, лисици, зайци, кучета, папагали, гълъби, горили и други по-големи видове маймуни, мечки, са на изчезване. По-малките растителноядни бозайници са почти напълно изчезнали. Всички насекоми без изключение са мутирали и са с по-големи размери и по-настървени.
Котките са в сравнително добро положение. Незнайно защо, на тях всички тези промени изобщо не им се отразяват.

_________________

If everything that's new is a lie
It's that same damn morning
And the same damn sky
Проф. Силвър
Проф. Силвър

Администратор
Posts : 1954
Join date : 21.04.2009
Age : 29
Location : Варна

Идеи и Предложения Empty Re: Идеи и Предложения

28/9/2020, 14:00
Това даже не го четох снощи, тоз съвет съм го писала преди йерархията 😅 но да, ако няма мнения до няколко дена ще започна да го разработвам като база и ще оставя дупки въпреки всичко за добавяне на неща.

_________________

If everything that's new is a lie
It's that same damn morning
And the same damn sky
Sponsored content

Идеи и Предложения Empty Re: Идеи и Предложения

Върнете се в началото
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите